Victor de verkenner

Heeft u een zoon of dochter tussen de 3,5 en 4 jaar oud? Dan hebben wij een prachtig initiatief voor u: Victor de Verkenner!
In onze Victor de Verkenner-klas mogen kinderen vanaf 3,5 jaar elke week een dagdeel komen oefenen op school onder leiding van een pedagogisch medewerker van Kober. Dit bieden we u geheel kosteloos aan.
In een klaslokaal van school mogen de kinderen fijn komen spelen en wennen. De kinderen maken kennis met het schoolgebouw, de structuren van school en de ritmes van de schooldag. Ook leren ze al nieuwe vriendjes en vriendinnetjes kennen die straks ook allemaal in de kleuterklassen van De Leest zullen gaan starten. Zo zorgen we echt voor een doorgaande lijn!

Voorwaarden?
- Uw zoon of dochter moet tussen de 3,5 en 4 jaar oud zijn.
- Uw zoon of dochter moet aangemeld zijn op Obs De Leest.
- Uw zoon of dochter moet zindelijk zijn.

Heeft u interesse? U kunt uw kind inschrijven middels het aanmeldformulier van school. Heeft u vragen? Neem even contact op met Yvonne van Haaren via: 076-5012603 of deleest@stichtingleersaam.nl of loop even binnen om een foldertje op te halen. We staan u graag te woord!